אזהרה למשרדי הממשלה: "אם לא נענה גדולי הדור ישקלו צעדים חריפים מאוד"

איתי גדסי 1 Comment on אזהרה למשרדי הממשלה: "אם לא נענה גדולי הדור ישקלו צעדים חריפים מאוד"

פתיחת הזמן: מביתם של גדולי ישראל, יצאה הבהרה מיוחדת לאור הוראתו של מרן שר התורה לפתוח את מוסדות התורה ללימוד תורה בכפוף לכללי הזהירות ותורה מגנא ומצלא. מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין ביקש לשוחח על השלכות צדדיות מהמכתב ולכן פרסומו הושהה | ההודעה המלאה

Rabbi Chaim Kanievsky, Rabbi Gershon Edelstein and ultra orthodox jewish men at rally of Degel HaTorah in support of Moshe Leon ahead of the upcoming municipality elections in Jerusalem on October 25, 2018. Photo by Aharon Krohn/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ???? ????? ?????? ??? ????? ?????? ??????? ??? ????? ????? ????? ???? ????? ???????? ???? ??????? ???? ???????? צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב (שלישי) יצאה הודעה מיוחדת מביתם של גדולי הדור, מרנן ורבנן מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ומרן ראש הישיבה הגר"ג אדשלטיין, על איסור פתיחת מוסדות התורה בשל משבר הקורונה. אמש נכתבה הוראתו של מרן שר התורה לפתוח את מוסדות התורה בכפוף לכללי הזהירות.

מרן הגר"ג אדלשטיין ביקש לשוחח על השלכות צדדיות מהמכתב ולכן הושהה פרסום המכתב. בעקבות הוראת גדולי הדור הוקם צוות מיוחד שיפתור את בעיית פתיחת מוסדות התורה. תוך אזהרה חריפה כי אל לרשויות לגרור רגלים בעניין.

ובכך לשון ההודעה: "להוציא מליבם"

הודעה מיוחדת מבתי מרנן הגר"ח קניבסקי והגר"ג אדלשטיין שליט"א:

עקב פרסומים שקריים וחסרי בסיס, עלינו להבהיר ולעדכן, כי גדולי הדור כואבים על כל יום של ביטול תורה, ופועלים רבות בתיאום הדוק מאז תחילת משבר הקורונה כדי לפתור בהקדם המיידי את העניין.

אמש בשעה מאוחרת כתב מרן הגר"ח שליט"א מכתב בו הוא מורה כי צורך המצב הוא לפתוח את המוסדות בכפוף לכללי הזהירות ותורה מגנא ומצלא, כשהמכתב נשלח מביתו לצירוף חתימתו של מרן הגר"ג שהיה שותף לכל המהלכים בנושא.

מרן הגר"ג שליט"א ביקש לעלות ולשוחח עם מרן הגר"ח וללבן נקודות צדדיות שהושפעו מהמכתב, ולכך נעתר מרן הגר"ח וביקש שלא לפרסם לעת עתה את המכתב.

ואכן במהלך היום סוכמו הדברים בין גדולי הדור במשותף, והוקם צוות פעולה למצוא את הדרך הנכונה להביא לפתיחת הזמן, בו יפעלו הרה"ג חיים אהרון קאופמן, והרב שמואל ליטוב. הצוות יפעל בתיאום עם חברי הכנסת של דגל התורה ויכנס לעובי הקורה כדי לרכז מול המשרדים הרלוונטים את הדרכים לפתיחת כלל המוסדות בהקדם.

בהוראת מרן הגר"ח יושהה לעת עתה פרסום המכתב עד להשגת המתווה על הצד הטוב ביותר בס"ד. על דעת גדולי הדור שליט"א הוחלט, כי אם לא יענו ותימשך גרירת הרגלים ולא תהיה התקדמות מעשית, גדולי הדור ישקלו צעדים חריפים מאוד.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה יהיה המתווה לחזרה???????